Laatste dag reis Tanzania

10 maart 2019 - Rufiji, Tanzania

Er is een einde gekomen aan een fantastische reis. Tanzania is het ultieme safari-land en dat hebben we aan den lijve ondervonden. We hebben ontzettend veel mooie dingen gezien en beleefd. Het nationale symbool van Tanzania is een giraffe vanwege zijn vriendelijke karakter waarmee de mensen hier zich graag willen identificeren. En dat is waar: mensen zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij.

Het is een voorrecht om nog met je ouders op vakantie te mogen gaan en ik besef me terdege dat dit niet iedereen gegeven is. We hebben veel herinneringen opgehaald, veel gelachen en ik heb zelfs niet 1 keer strijd gehad met papa.

Nu is het ontzettend fijn om weer naar huis te gaan. Naar Theo en Lise en iedereen die me lief is. Ik heb hen gemist. Vooral in het delen van de mooie momenten. Ik ben Theo ontzettend dankbaar dat hij me de reis heeft laten maken. Full time werken, het huishouden en een puberdochter thuis hebben, die ook nog eens carnaval viert, is geen makkie....

Ook zie ik er naar uit in mijn eigen koude bed te liggen, zonder eerst te moeten kijken of er geen vreemde beestjes tussen je lakens en in je tent zitten.

Wat ik zal missen is:

• De vriendelijke mensen;
  • De vreselijk mooie dieren;
  • Het indrukwekkende landschap;
  • De rust en de stilte;
  • Dagelijks een wijntje;
  • Papa en mama.

Wat ik zeker niet zal missen is

• De vochtigheid;
  • De tsee tsee vliegen;
  • Zoeken naar de wc in het donker;
  • Slepen met de koffers.

Bedankt voor al jullie lieve reacties en tot thuis.

Kus Aggie, René en Odette

1. Mendy Letemahulu:
    10 maart 2019
    Hallo, we hebben je verhaaltjes heerlijk gelezen. Wat een prachtreis. Fijne terugreis. Liefs van ons.
  2. Jose:
    10 maart 2019
    Hallo, jullie hebben weer een mooie reis gehad met spannende dagen, veel gezien en beleefd. Zal saai zijn als jullie weer thuis zijn. En de schoenen die je hebt moeten weg gooien zal niet zo erg zijn je hebt er vast nog genoeg. Veilige terugreis en tot gauw. Groetjes uit sittard
  3. Benita:
    10 maart 2019
    Jullie hebben geweldige reis gemaakt
    Ik heb genoten van je verhalen en de prachtige foto’s
    Een fijne terugreis en tot gauw😘
  4. Annie en Bert:
    10 maart 2019
    Wat vliegt de tijd,zo was mama hier ,en vertelde me van de reis die ze gingen maken met hun dochter.
    Nu komen jullie al weer terug,van een geweldige mooie vakantie.
    Wat ik mooi vind zijn de bedankjes van Odette, geweldig!!!!
    We wensen jullie een fijne terugreis en tot gauw.
    Groetjes van Annie en Bert.